Firma IT CONSULTING KONRAD FILIŃSKI
| Adres | WYB. WYBRZEŻE OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II 826, PL-37-700, PRZEMYŚL | |
| Województwo | podkarpackie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL83 1140 2004 0000 3402 7612 3723
|
Działalność PKD:
Firma IT CONSULTING KONRAD FILIŃSKI została założona 2016-03-21 i obecnie mieści się przy WYB. WYBRZEŻE OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II 826, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie IT CONSULTING KONRAD FILIŃSKI (REGON 36400171800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
