Zarząd firmy Iryna Melnyk Coffee Bar - Iryna Melnyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-01
Działalność gospodarcza Iryna Melnyk (CEIDG)
Iryna Melnyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IRYNA MELNYK COFFEE BAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-04-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA UMIŃSKIEGO 6L. UŻ. 210, PL-03-984, WARSZAWA. Główny zakres działalności Iryna Melnyk to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP IRYNA MELNYK COFFEE BAR: 9522161994. REGON IRYNA MELNYK COFFEE BAR: 38850688800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iryna Melnyk
Więcej informacji o IRYNA MELNYK COFFEE BAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych