Zarząd firmy IRENEUSZ ORYŃSKI 1. ORISERVICE 2. ORI-REKLAMA - IRENEUSZ ORYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IRENEUSZ ORYŃSKI (CEIDG)
IRENEUSZ ORYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IRENEUSZ ORYŃSKI 1. ORISERVICE 2. ORI-REKLAMA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZEMYSŁOWA 272, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności IRENEUSZ ORYŃSKI to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP IRENEUSZ ORYŃSKI 1. ORISERVICE 2. ORI-REKLAMA: 7711013839. REGON IRENEUSZ ORYŃSKI 1. ORISERVICE 2. ORI-REKLAMA: 590521220.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IRENEUSZ ORYŃSKI
Więcej informacji o IRENEUSZ ORYŃSKI 1. ORISERVICE 2. ORI-REKLAMA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje