Zarząd firmy IRENEUSZ KONKOL KONKOL skup, cięcie, sprzedaż drewna - IRENEUSZ KONKOL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IRENEUSZ KONKOL (CEIDG)
IRENEUSZ KONKOL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IRENEUSZ KONKOL KONKOL SKUP, CIĘCIE, SPRZEDAŻ DREWNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARTUSKA 34, PL-83-329, MIRACHOWO. Główny zakres działalności IRENEUSZ KONKOL to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP IRENEUSZ KONKOL KONKOL SKUP, CIĘCIE, SPRZEDAŻ DREWNA: 5891613349. REGON IRENEUSZ KONKOL KONKOL SKUP, CIĘCIE, SPRZEDAŻ DREWNA: 19222653100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IRENEUSZ KONKOL
Więcej informacji o IRENEUSZ KONKOL KONKOL SKUP, CIĘCIE, SPRZEDAŻ DREWNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych