Zarząd firmy IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA BIOMARK - IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA (CEIDG)
IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA BIOMARK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem AL.ALEKSANDRA BRUCKNERA 10, PL-51-410, WROCŁAW. Główny zakres działalności IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA BIOMARK: 8951122333. REGON IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA BIOMARK: 931080389.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA
Więcej informacji o IRENA ŁUKASIEWICZ-JAROSZEWSKA BIOMARK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.