Zarząd firmy IRENA LASZEWSKA SPRING - IRENA LASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-01
Działalność gospodarcza IRENA LASZEWSKA (CEIDG)
IRENA LASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IRENA LASZEWSKA SPRING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EDWARDA JÓZEFA ABRAMOWSKIEGO 927, PL-02-659, WARSZAWA. Główny zakres działalności IRENA LASZEWSKA to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP IRENA LASZEWSKA SPRING: 9511765820. REGON IRENA LASZEWSKA SPRING: 140739171.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IRENA LASZEWSKA
Więcej informacji o IRENA LASZEWSKA SPRING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.