Adres | 95, PL-08-500, MOSZCZANKA | |
Województwo | lubelskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL57 1160 2202 0000 0005 0762 6289
|
Działalność PKD:
Firma IP PORTAL IGOR PAWLAK została założona 2017-09-02 i obecnie mieści się przy 95, PL-08-500, MOSZCZANKA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, meble, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostały transport lądowy pasażerski, pozyskiwanie pracy i pracowników, produkcja tkanin bawełnianych, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, tłumaczenia, udostępnianie pracowników, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wspomaganie edukacji, wykończanie wyrobów włókienniczych, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby tekstylne, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie IP Portal Igor Pawlak (REGON 36804704800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.