Firma INWESTYCJA KULTURALNA GRZEGORZ KRASNODĘBSKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL89 1160 2202 0000 0002 1679 7112
|
Działalność PKD:
Firma INWESTYCJA KULTURALNA GRZEGORZ KRASNODĘBSKI została założona 2012-05-09 i obecnie mieści się przy UL. NOWOLIPKI 29A24, PL-01-010, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż artykułów kultury i rekreacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie INWESTYCJA KULTURALNA GRZEGORZ KRASNODĘBSKI (REGON 14611242100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach