Zarząd firmy Investigator Monika Grzywa-Kauczyńska - Monika Grzywa-Kauczyńska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Grzywa-Kauczyńska (CEIDG)
Monika Grzywa-Kauczyńska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INVESTIGATOR MONIKA GRZYWA-KAUCZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ERAZMA JERZMANOWSKIEGO 2BB/9, PL-30-836, KRAKÓW. Główny zakres działalności Monika Grzywa-Kauczyńska to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji, działalność związana z tłumaczeniami. NIP INVESTIGATOR MONIKA GRZYWA-KAUCZYŃSKA: 6111751706. REGON INVESTIGATOR MONIKA GRZYWA-KAUCZYŃSKA: 38268614500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Grzywa-Kauczyńska
Więcej informacji o INVESTIGATOR MONIKA GRZYWA-KAUCZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.