Zarząd firmy INTRO JB - Nadzory Inwestorskie - Jarosław Bolejko - Jarosław Bolejko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Bolejko (CEIDG)
Jarosław Bolejko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INTRO JB - NADZORY INWESTORSKIE - JAROSŁAW BOLEJKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KROKUSOWA 12A8, PL-84-240, REDA. Główny zakres działalności Jarosław Bolejko to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP INTRO JB - NADZORY INWESTORSKIE - JAROSŁAW BOLEJKO: 8392513312. REGON INTRO JB - NADZORY INWESTORSKIE - JAROSŁAW BOLEJKO: 36119984900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Bolejko
Więcej informacji o INTRO JB - NADZORY INWESTORSKIE - JAROSŁAW BOLEJKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o