Firma InTime Solutions Jarosław Szulc
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL51 1050 1025 1000 0090 6562 1402
|
Działalność PKD:
Firma INTIME SOLUTIONS JAROSŁAW SZULC została założona 2009-01-01 i obecnie mieści się przy UL. GRÓJECKA 186109, PL-02-390, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie InTime Solutions Jarosław Szulc (REGON 14168036200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach