Firma Interaktywny Powiat Tarnowski Zbigniew Armatys
Adres | NOWA JASTRZĄBKA 128, PL-33-151, NOWA JASTRZĄBKA | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | yagi.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego |
Numery rachunków bankowych |
PL13 1140 2004 0000 3402 3301 4691
PL42 1140 2004 0000 3712 0005 8917
PL52 1140 2004 0000 3312 0005 8933
|
Działalność PKD:
Firma INTERAKTYWNY POWIAT TARNOWSKI ZBIGNIEW ARMATYS została założona 2000-09-20 i obecnie mieści się przy NOWA JASTRZĄBKA 128, PL-33-151, NOWA JASTRZĄBKA. Główna działalność firmy to produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa komputerów i urządzeń, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Interaktywny Powiat Tarnowski Zbigniew Armatys (REGON 85181774200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.