Sprawozdania finansowe Interactive Marketing Guide

Bilans spółki Interactive Marketing Guide

Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 8 mies. 10 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł

Dane bilansowe INTERACTIVE MARKETING GUIDE

ROK
2018
2019
2020
2021
Aktywa razem 735 207,95 793 670,88 648 855,88 416 508,30
A. Aktywa trwałe 8 668,23 38 284,55 62 686,93 34 006,75
B. Aktywa obrotowe 726 539,72 755 386,33 586 168,95 382 501,55
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 735 207,95 793 670,88 648 855,88 416 508,30
A. Kapitał (fundusz) własny 577 583,94 684 762,92 548 238,95 360 404,26
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 157 624,01 108 907,96 100 616,93 56 104,04
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 157 624,01 108 907,96 100 616,93 56 104,04
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.