Zarząd firmy INTEGRACJA SYSTEMÓW PROJEKTOWYCH - MACIEJ DOBRUCHOWSKI - MACIEJ DOBRUCHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ DOBRUCHOWSKI (CEIDG)
MACIEJ DOBRUCHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INTEGRACJA SYSTEMÓW PROJEKTOWYCH - MACIEJ DOBRUCHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA JANA PAWŁA II 4A/8, PL-80-462, GDAŃSK. Główny zakres działalności MACIEJ DOBRUCHOWSKI to Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność związana z dystrybucją treści, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej. NIP INTEGRACJA SYSTEMÓW PROJEKTOWYCH - MACIEJ DOBRUCHOWSKI: 8891143773. REGON INTEGRACJA SYSTEMÓW PROJEKTOWYCH - MACIEJ DOBRUCHOWSKI: 22033774600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ DOBRUCHOWSKI
Więcej informacji o INTEGRACJA SYSTEMÓW PROJEKTOWYCH - MACIEJ DOBRUCHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.