Zarząd firmy Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego - Wydrzyńska Małgorzata Marta, prezes zarządu
Wydrzyńska Małgorzata Marta jest w zarządzie KRS INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wydrzyńska Małgorzata Marta jest również w zarządzie INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO, która została założona 2007-09-19 i ma siedzibę przy NAD PRZYRWĄ 13, PL-35-234, RZESZÓW. KRS INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność wydawnicza, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, badania naukowe i prace rozwojowe i inne. NIP INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 5170236595. REGON INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 180272902.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wydrzyńska Małgorzata Marta
Więcej informacji o INSTYTUT ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld