Firma Instytut Records
| Adres | UL. KORKOWA 31-28, PL-04-502, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | instytutrecords.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL07 1090 1753 0000 0001 5271 7155
PL09 1090 1753 0000 0001 5300 7343 |
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT RECORDS została założona 2023-01-05 i obecnie mieści się przy UL. KORKOWA 31-28, PL-04-502, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z rozrywką i rekreacją. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pola kempingowe i pola namiotowe, podawanie napojów, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Records (REGON 52411288000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
