Zarząd firmy INSTYTUT PSYCHOTERAPII TRAUMY, ROZWOJU I SZKOLEŃ AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA - AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA (CEIDG)
AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INSTYTUT PSYCHOTERAPII TRAUMY, ROZWOJU I SZKOLEŃ AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-07-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEONA PETRAŻYCKIEGO 77, PL-52-434, WROCŁAW. Główny zakres działalności AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana, artystyczna i literacka działalność twórcza. NIP INSTYTUT PSYCHOTERAPII TRAUMY, ROZWOJU I SZKOLEŃ AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA: 8941471635. REGON INSTYTUT PSYCHOTERAPII TRAUMY, ROZWOJU I SZKOLEŃ AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA: 93044156600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA
Więcej informacji o INSTYTUT PSYCHOTERAPII TRAUMY, ROZWOJU I SZKOLEŃ AGNIESZKA WIDERA-WYSOCZAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.