Firma Instytut Organizacji Przedsiębiorstw I Technik Informacyjnych Inbit
Adres | MICKIEWICZA 47, PL-70-385, SZCZECIN | |
Województwo | zachodniopomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Strona internetowa | inbit.pl | |
Strona internetowa | goethe.szczecin.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność wspomagająca edukację |
Numery rachunków bankowych |
PL68 1240 3813 1111 0011 0210 3822
PL78 1240 1864 1111 0000 2205 7215 |
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH INBIT została założona 2002-03-27 i obecnie mieści się przy MICKIEWICZA 47, PL-70-385, SZCZECIN. Główna działalność firmy to wspomaganie edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji, pozyskiwanie pracy i pracowników. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-06.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Organizacji Przedsiębiorstw I Technik Informacyjnych Inbit (REGON 81077727900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.