Zarząd firmy Instytut Nauki I Techniki Stipendium - Wawrzyniak Jakub Mariusz, prezes zarządu
Wawrzyniak Jakub Mariusz jest w zarządzie KRS INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wawrzyniak Jakub Mariusz jest również w zarządzie INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM, która została założona 2012-12-21 i ma siedzibę przy PABIANICKA 159/161, PL-93-490, ŁÓDŹ. KRS INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność w zakresie architektury i inżynierii, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations i inne. NIP INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM: 7292702740. REGON INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM: 101524400.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wawrzyniak Jakub Mariusz
Więcej informacji o INSTYTUT NAUKI I TECHNIKI STIPENDIUM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby