Firma Instytut Nano Powłok I Kompozytów
Adres | 54A, PL-97-415, KLUKI | |
Województwo | łódzkie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | inpk.pl | |
Strona internetowa | nano-tubes.eu |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających |
Numery rachunków bankowych |
PL10 1090 2705 0000 0001 3686 7156
PL22 1090 2705 0000 0001 3673 4729 |
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT NANO POWŁOK I KOMPOZYTÓW została założona 2016-03-04 i obecnie mieści się przy 54A, PL-97-415, KLUKI. Główna działalność firmy to produkcja farb, lakierów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, naprawa pojazdów samochodowych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-01.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Nano Powłok I Kompozytów (REGON 36388729800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.