Firma Instytut Multimediów W Edukacji
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie książek |
Numery rachunków bankowych |
PL96 2490 0005 0000 4530 9594 3285
|
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT MULTIMEDIÓW W EDUKACJI została założona 2013-08-08 i obecnie mieści się przy PRZELOT 7, PL-53-153, WROCŁAW. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, centra telefoniczne, fotografia, gimnazja i szkoły średnie, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, placówki wychowania przedszkolnego, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, szkoły podstawowe, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2018-07-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Multimediów W Edukacji (REGON 02220730400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.