Adres | UL. 3 MAJA 12, PL-42-200, CZĘSTOCHOWA | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | fundacja.niedziela.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych |
Numery rachunków bankowych |
PL65 1140 2004 0000 3602 7608 3791
PL13 1140 2004 0000 3612 0438 5688
PL19 1140 2004 0000 3702 8054 5891
PL24 1140 2004 0000 3202 8046 2723 PL65 1140 2004 0000 3202 8054 5890 |
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT MEDIÓW została założona 2016-02-05 i obecnie mieści się przy UL. 3 MAJA 12, PL-42-200, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Mediów (REGON 36367551500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.