Firma Instytut Marketingu I Komunikacji Inmark M. Winkler -
| Adres | OS. JANA III SOBIESKIEGO 34-18, PL-60-688, POZNAŃ | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | inmark.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL35 1240 6609 1111 0000 4934 2354
PL53 1240 6609 1111 0000 4934 9887
PL14 1240 6609 1978 0000 4934 8561
PL18 1240 6609 1111 0000 4935 1196 PL91 1240 6609 1111 0000 4933 0579 |
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT MARKETINGU I KOMUNIKACJI INMARK M. WINKLER - została założona 2008-12-01 i obecnie mieści się przy OS. JANA III SOBIESKIEGO 34-18, PL-60-688, POZNAŃ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Marketingu I Komunikacji Inmark M. Winkler - (REGON 63069052800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Huge Thing na własnym kursie. Monika Synoradzka wyznacza nową strategię akceleratora start-upów
Globalizacja umarła, niech żyje… egoizm? Dani Rodrik o nowym porządku świata
Zamiast patrzeć na świat, naprawmy własne podwórko, a skorzystamy na tym wszyscy. Takie jest główne przesłanie Daniego Rodrika, słynnego tureckiego ekonomisty z Harvard University.
AI staje się coraz droższa. Bije to w marże technologicznych gigantów
Runął schemat działania wielkich amerykańskich koncernów, które zawojowały rynek nowych technologii. Setki miliardów dolarów, które wydają na inwestycje odbiją się na wynikach i notowaniach

