Zarząd firmy Instytut Kreowania Przedsiębiorczości - Misztal Michał Grzegorz, prezes zarządu
Misztal Michał Grzegorz jest w zarządzie KRS INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Misztal Michał Grzegorz jest również w zarządzie INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, która została założona 2014-03-12 i ma siedzibę przy ŚWIERADOWSKA 47, PL-02-662, WARSZAWA. KRS INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI zajmuje się pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych i inne. NIP INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: 5213667624. REGON INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: 147134347.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Misztal Michał Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
Kinga Misztal | członek zarządu | |
Karolina Piotrowska | członek zarządu |
Więcej informacji o INSTYTUT KREOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.