Zarząd firmy INSTYTUT KOSMETOLOGII I MEDYCYNY ESTETYCZNEJ IMAGE DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK - DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK (CEIDG)
DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INSTYTUT KOSMETOLOGII I MEDYCYNY ESTETYCZNEJ IMAGE DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJE 1 MAJA 5, PL-62-510, KONIN. Główny zakres działalności DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, praktyka lekarska ogólna, praktyka lekarska specjalistyczna i inne. NIP INSTYTUT KOSMETOLOGII I MEDYCYNY ESTETYCZNEJ IMAGE DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK: 6651840448. REGON INSTYTUT KOSMETOLOGII I MEDYCYNY ESTETYCZNEJ IMAGE DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK: 310301291.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK
Więcej informacji o INSTYTUT KOSMETOLOGII I MEDYCYNY ESTETYCZNEJ IMAGE DOROTA GAWŁOWSKA-MAZUREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.