Zarząd firmy Instytut Edukacji Ekonomicznej Im. Ludwiga Von Misesa - Benedyk Mateusz, prezes zarządu
Benedyk Mateusz jest w zarządzie KRS INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Benedyk Mateusz jest również w zarządzie INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA, która została założona 2003-10-01 i ma siedzibę przy PL. STRZELECKI 20, PL-50-224, WROCŁAW. KRS INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność portali internetowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA: 8942775604. REGON INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA: 932949234.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Benedyk Mateusz
Pozostali członkowie zarządu
Stanisław Kwiatkowski | członek zarządu | |
Marcin Serafin | członek zarządu |
Więcej informacji o INSTYTUT EDUKACJI EKONOMICZNEJ IM. LUDWIGA VON MISESA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.