Firma Instytut Badań I Strategii Internetowych
| Adres | RONDO MOGILSKIE 1, PL-31-516, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Strona internetowa | innotextile.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL33 1940 1076 3113 5661 0000 0000
|
Działalność PKD:
Firma INSTYTUT BADAŃ I STRATEGII INTERNETOWYCH została założona 2003-08-29 i obecnie mieści się przy RONDO MOGILSKIE 1, PL-31-516, KRAKÓW. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność wyszukiwarek internetowych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Instytut Badań I Strategii Internetowych (REGON 35791032300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Quercus stawia obligacje przed akcjami i ostrzega przed spadkami cen złota
Akcje amerykańskie może i są drogie, ale mają wsparcie polityki i Fedu. Dlatego ich perspektywy wzrostu są lepsze niż spółek z GPW, które na stopy zwrotu będą się ścigać z polskimi obligacjami.
Rośnie strach przed kryzysami wizerunkowymi. Największe przyjdą z internetu
Obawy firm przed kryzysem wizerunkowym są coraz większe. W przyszłym roku głównym zagrożeniem będą fake newsy, negatywne komentarze oraz cyberataki.
Fed obniżył stopy o 25 punktów bazowych. Teraz będzie pauza