Zarząd firmy Instytut Automatyki Systemów Energetycznych - Szubert Wojciech Jerzy, prezes zarządu
Szubert Wojciech Jerzy jest w zarządzie KRS INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szubert Wojciech Jerzy jest również w zarządzie INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH, która została założona 2007-09-24 i ma siedzibę przy WYSTAWOWA 1, PL-51-618, WROCŁAW. KRS INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja elementów elektronicznych, produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH: 8960005466. REGON INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH: 020606454.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szubert Wojciech Jerzy
Więcej informacji o INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby