Zarząd firmy Instytut Analiz Genetycznych - Wiśniewski Paweł Marcin, prezes zarządu
Wiśniewski Paweł Marcin jest w zarządzie KRS INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wiśniewski Paweł Marcin jest również w zarządzie INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH, która została założona 2011-09-26 i ma siedzibę przy UL. APOLONIUSZA KĘDZIERSKIEGO 2-66, PL-01-493, WARSZAWA. KRS INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów z wyłączeniem pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wydawanie książek, gazet i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, badania i analizy techniczne i inne. NIP INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH: 7010314809. REGON INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH: 14571932200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wiśniewski Paweł Marcin
Pozostali członkowie zarządu
| Bartosz Jakub Rewers | członek zarządu |
Więcej informacji o INSTYTUT ANALIZ GENETYCZNYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.