Firma INSTRUKCJA TWARZY SYLWIA ZYGMUNTOWICZ
| Adres | UL. PIĘCIOLINII 3U1, PL-02-784, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | instrukcjatwarzy.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie fizjoterapii | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 2490 0005 0000 4530 3379 6331
PL75 1090 2590 0000 0001 4780 2591 |
Działalność PKD:
Firma INSTRUKCJA TWARZY SYLWIA ZYGMUNTOWICZ została założona 2021-04-06 i obecnie mieści się przy UL. PIĘCIOLINII 3U1, PL-02-784, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie fizjoterapii, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie INSTRUKCJA TWARZY SYLWIA ZYGMUNTOWICZ (REGON 38860940100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

