Zarząd firmy INSTALMONT- JERZY PACYNA, Sklep Wielobranżowy Zielone Oczko - Jerzy Pacyna, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jerzy Pacyna (CEIDG)
Jerzy Pacyna prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INSTALMONT- JERZY PACYNA, SKLEP WIELOBRANŻOWY ZIELONE OCZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SĘDZIWOJA Z CZECHLA 9, PL-62-650, KŁODAWA. Główny zakres działalności Jerzy Pacyna to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP INSTALMONT- JERZY PACYNA, SKLEP WIELOBRANŻOWY ZIELONE OCZKO: 6661009426. REGON INSTALMONT- JERZY PACYNA, SKLEP WIELOBRANŻOWY ZIELONE OCZKO: 30097709100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jerzy Pacyna
Więcej informacji o INSTALMONT- JERZY PACYNA, SKLEP WIELOBRANŻOWY ZIELONE OCZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.