Zarząd firmy INSTALACJE GRZEWCZE I SANITARNE Jaroszewski Michał - Michał Jaroszewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Jaroszewski (CEIDG)
Michał Jaroszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INSTALACJE GRZEWCZE I SANITARNE JAROSZEWSKI MICHAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO 282, PL-87-865, IZBICA KUJAWSKA. Główny zakres działalności Michał Jaroszewski to Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego (PKD główne: 46.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP INSTALACJE GRZEWCZE I SANITARNE JAROSZEWSKI MICHAŁ: 6312217801. REGON INSTALACJE GRZEWCZE I SANITARNE JAROSZEWSKI MICHAŁ: 300838828.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Jaroszewski
Więcej informacji o INSTALACJE GRZEWCZE I SANITARNE JAROSZEWSKI MICHAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?