Zarząd firmy INSTAL-WENT PRZEMYSŁAW BARANOWSKI - Przemysław Baranowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Baranowski (CEIDG)
Przemysław Baranowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INSTAL-WENT PRZEMYSŁAW BARANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA POWSTANIA WARSZAWSKIEGO 15, PL-31-541, KRAKÓW. Główny zakres działalności Przemysław Baranowski to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP INSTAL-WENT PRZEMYSŁAW BARANOWSKI: 6472404481. REGON INSTAL-WENT PRZEMYSŁAW BARANOWSKI: 36434246000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Baranowski
Więcej informacji o INSTAL-WENT PRZEMYSŁAW BARANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.