Zarząd firmy Inside Technology Spółka Z Ograniczoną Opdowiedzialnośćią - Dąbrowski Tomasz, prezes zarządu
Dąbrowski Tomasz jest w zarządzie KRS INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dąbrowski Tomasz jest również w zarządzie INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ, która została założona 2014-10-24 i ma siedzibę przy UL. WIELICKA 57, PL-30-552, KRAKÓW. KRS INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ zajmuje się przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, przetwarzanie i konserwowanie ryb, skorupiaków i mięczaków, przetwarzanie i konserwowanie ziemniaków, produkcja soków z owoców i warzyw i inne. NIP INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ: 6772383872. REGON INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ: 123236718.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dąbrowski Tomasz
Więcej informacji o INSIDE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚĆIĄ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby