Zarząd firmy INREB BERNARD KIRAGA - BERNARD KIRAGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BERNARD KIRAGA (CEIDG)
BERNARD KIRAGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INREB BERNARD KIRAGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 84C, PL-24-120, PARCHATKA. Główny zakres działalności BERNARD KIRAGA to Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej (PKD główne: 61.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP INREB BERNARD KIRAGA: 7162647853. REGON INREB BERNARD KIRAGA: 06051840500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BERNARD KIRAGA
Więcej informacji o INREB BERNARD KIRAGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.