Zarząd firmy Innowacyjnie Małgorzata Skała - Małgorzata Skała, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01
Działalność gospodarcza Małgorzata Skała (CEIDG)
Małgorzata Skała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INNOWACYJNIE MAŁGORZATA SKAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-09-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OKRĘŻNA 3, PL-62-020, SWARZĘDZ. Główny zakres działalności Małgorzata Skała to Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 64.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP INNOWACYJNIE MAŁGORZATA SKAŁA: 7661398983. REGON INNOWACYJNIE MAŁGORZATA SKAŁA: 30151016500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Skała
Więcej informacji o INNOWACYJNIE MAŁGORZATA SKAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.