Zarząd firmy Innowacji I Nowoczesnych Technologii Inotech - Stadnicki Paweł Rafał, prezes zarządu
Stadnicki Paweł Rafał jest w zarządzie KRS INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stadnicki Paweł Rafał jest również w zarządzie INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH, która została założona 2009-03-02 i ma siedzibę przy UL. FREZERÓW 3, PL-20-209, LUBLIN. KRS INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH zajmuje się działalność wspomagająca edukację. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydawanie książek, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH: 7123155554. REGON INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH: 060450848.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stadnicki Paweł Rafał
Pozostali członkowie zarządu
Łukasz Robert Wójtowicz | członek zarządu | |
Rafał Czupryn | członek zarządu |
Więcej informacji o INNOWACJI I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INOTECH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?