Zarząd firmy Innovil Przedsiębiorstwo Inżynieryjne - Błachut Mariusz, prezes zarządu
Błachut Mariusz jest w zarządzie KRS INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Błachut Mariusz jest również w zarządzie INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE, która została założona 2022-10-05 i ma siedzibę przy 128, PL-36-020, KIELNAROWA. KRS INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE zajmuje się roboty związane z budową mostów i tuneli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE: 8133886389. REGON INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE: 523325059.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Błachut Mariusz
Pozostali członkowie zarządu
Aldona Oleszko | członek zarządu |
Więcej informacji o INNOVIL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby