Sprawozdania finansowe Inlogic Poland
Dane bilansowe INLOGIC POLAND
|
ROK
|
|||
|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 75 995,76 | 133 079,11 | 190 116,02 |
| A. Aktywa trwałe | 48 630,75 | 29 178,45 | 40 399,27 |
| B. Aktywa obrotowe | 27 365,01 | 103 900,66 | 149 716,75 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
| Pasywa razem | 75 995,76 | 133 079,11 | 190 116,02 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -5 794,80 | 76 941,56 | 97 884,93 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 81 790,56 | 56 137,55 | 92 231,09 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki nie dostaną ustawowego wsparcia w kwestii WIBOR-u
Sądy, banki i ich klienci czekają na wyrok TSUE w sprawie możliwości unieważnienia umowy kredytowej opartej na stawce WIBOR. Na ustawę, która miałaby ograniczyć ryzyko rozlania się problemu na cały
Upadłość HREIT i BDC Development coraz bardziej prawdopodobna
Przebywający w areszcie Michał Sapota, prezes HREIT, ma dodatkowe powody do zmartwień. Sąd w Łodzi oddalił jego wniosek o sanację spółki Apartamenty Tuwima i ogłosił jej bankructwo. A decyzja sądu w
Doradca prezydenta: da się obniżyć deficyt w budżecie
Skutki prezydenckiego weta do ustaw podwyższających podatki nie będą decydujące dla poziomu deficytu finansów publicznych. Rząd może ograniczać deficyt, zwiększając dochody w inny sposób - ocenia