Zarząd firmy Ingeno Consult Biuro Projektów Kolejowych - Budnik Przemysław Jan, prezes zarządu
Budnik Przemysław Jan jest w zarządzie KRS INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Budnik Przemysław Jan jest również w zarządzie INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH, która została założona 2003-12-23 i ma siedzibę przy MICKIEWICZA 2, PL-70-384, SZCZECIN. KRS INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH zajmuje się konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych oraz dystrybucja nagrań wideo, działalność central (head offices), doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania. NIP INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH: 8512850208. REGON INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH: 812659638.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Budnik Przemysław Jan
Więcej informacji o INGENO CONSULT BIURO PROJEKTÓW KOLEJOWYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby