Zarząd firmy INFO TERRA CONSULTING - JAN ANISIMOWICZ - JAN ANISIMOWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza JAN ANISIMOWICZ (CEIDG)
JAN ANISIMOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INFO TERRA CONSULTING - JAN ANISIMOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WILANOWSKA 11525, PL-02-765, WARSZAWA. Główny zakres działalności JAN ANISIMOWICZ to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych i inne. NIP INFO TERRA CONSULTING - JAN ANISIMOWICZ: 8411504723. REGON INFO TERRA CONSULTING - JAN ANISIMOWICZ: 14217751800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN ANISIMOWICZ
Więcej informacji o INFO TERRA CONSULTING - JAN ANISIMOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach