Firma Info Marine
| Adres | J.KAMROWSKIEGO 16, PL-81-603, GDYNIA | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | info-marine.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1090 1102 0000 0001 0137 9336
PL58 1090 1102 0000 0001 0243 2417 |
Działalność PKD:
Firma INFO MARINE została założona 2003-07-10 i obecnie mieści się przy J.KAMROWSKIEGO 16, PL-81-603, GDYNIA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Info Marine (REGON 19293419100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


