Firma INEZ AGNIESZKA KUŚMIERCZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych |
Działalność PKD:
Firma INEZ AGNIESZKA KUŚMIERCZYK została założona 2017-01-05 i obecnie mieści się przy UL. ZAGÓRSKA 91A, PL-25-346, KIELCE. Główna działalność firmy to usługi kulturalne i rozrywkowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, fizjoterapia, kupno i sprzedaż nieruchomości, nagrania muzyczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty wykończeniowe budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie INEZ AGNIESZKA KUŚMIERCZYK (REGON 36623728200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.