Zarząd firmy INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN MAJEWSKI - MARCIN MAJEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN MAJEWSKI (CEIDG)
MARCIN MAJEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN MAJEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-02-08 i ma swoją siedzibę pod adresem 75, PL-26-001, MĄCHOCICE-SCHOLASTERIA. Główny zakres działalności MARCIN MAJEWSKI to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe i inne. NIP INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN MAJEWSKI: 9590904692. REGON INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN MAJEWSKI: 292694602.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN MAJEWSKI
Więcej informacji o INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN MAJEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.