Zarząd firmy Indywidualna Praktyka Stomatologiczna lek stom. Anna Wojciechowska - Anna Wojciechowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Wojciechowska (CEIDG)
Anna Wojciechowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LEK STOM. ANNA WOJCIECHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-08-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 20, PL-73-108, KOBYLANKA. Główny zakres działalności Anna Wojciechowska to Praktyka lekarska dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LEK STOM. ANNA WOJCIECHOWSKA: 8541540918. REGON INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LEK STOM. ANNA WOJCIECHOWSKA: 81187929500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Wojciechowska
Więcej informacji o INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LEK STOM. ANNA WOJCIECHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.