Zarząd firmy INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ANNA WAWRZYNIAK - Anna Wawrzyniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Wawrzyniak (CEIDG)
Anna Wawrzyniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ANNA WAWRZYNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem GRODZISKA 13, PL-64-050, ŁUBNICA. Główny zakres działalności Anna Wawrzyniak to Praktyka pielęgniarek i położnych (PKD główne: 86.90.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów z aluminium i stopów aluminium, produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej, zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ANNA WAWRZYNIAK: 7881090336. REGON INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ANNA WAWRZYNIAK: 30197592900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Wawrzyniak
Więcej informacji o INDYWIDUALNA PRAKTYKA PIELĘGNIARSKA ANNA WAWRZYNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.