Sprawozdania finansowe Inco
Dane bilansowe INCO
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 4 295 394,99 | 4 374 043,07 | 5 952 388,81 | 11 231 358,39 | 34 963 774,73 | 25 352 607,65 |
| A. Aktywa trwałe | 573 932,03 | 1 388 336,63 | 1 007 530,76 | 3 309 716,68 | 15 198 690,79 | 14 551 007,10 |
| B. Aktywa obrotowe | 3 721 462,96 | 2 985 706,44 | 4 944 858,05 | 7 921 641,71 | 19 765 083,94 | 10 801 600,55 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 4 295 394,99 | 4 374 043,07 | 5 952 388,81 | 11 231 358,39 | 34 963 774,73 | 25 352 607,65 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 2 780 495,46 | 2 917 040,75 | 3 934 698,38 | 4 872 338,52 | 6 788 442,90 | 695 888,65 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 514 899,53 | 1 457 002,32 | 2 017 690,43 | 6 359 019,87 | 28 175 331,83 | 24 656 719,00 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 77 733,29 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 227 546,26 | 1 178 110,25 | 1 759 889,17 | 6 036 204,61 | 5 830 129,83 | 3 973 470,72 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje