Zarząd firmy Inari Piotr Ciechociński - PIOTR CIECHOCIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR CIECHOCIŃSKI (CEIDG)
PIOTR CIECHOCIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą INARI PIOTR CIECHOCIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KWIATOWA 22A, PL-05-092, IZABELIN-DZIEKANÓWEK. Główny zakres działalności PIOTR CIECHOCIŃSKI to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji reklamowych i inne. NIP INARI PIOTR CIECHOCIŃSKI: 5221214707. REGON INARI PIOTR CIECHOCIŃSKI: 142227587.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR CIECHOCIŃSKI
Więcej informacji o INARI PIOTR CIECHOCIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby