Sprawozdania finansowe In Digital Marketing

Bilans spółki In Digital Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 7 mies. 5 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
20 000 zł

Dane bilansowe IN DIGITAL MARKETING

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
Aktywa razem 102 993,99 122 958,39 192 417,10 183 774,91 241 641,57
A. Aktywa trwałe 13 000,00 13 000,00 13 000,00 13 000,00 13 000,00
B. Aktywa obrotowe 89 993,99 109 958,39 179 417,10 170 774,91 228 641,57
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 - - - -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 - - - -
Pasywa razem 102 993,99 122 958,39 192 417,10 183 774,91 241 641,57
A. Kapitał (fundusz) własny -100 478,05 -128 056,02 -147 823,58 -108 060,78 -154 726,27
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 203 472,04 251 014,41 340 240,68 291 835,69 396 367,84
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 189 598,04 251 014,41 340 240,68 291 835,69 396 367,84
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.