Zarząd firmy IN BLOOM CONCEPT MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA - MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA (CEIDG)
MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IN BLOOM CONCEPT MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-09 i ma swoją siedzibę pod adresem FLEMINGA 37E, PL-03-176, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP IN BLOOM CONCEPT MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA: 5213295884. REGON IN BLOOM CONCEPT MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA: 383850049.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA
Więcej informacji o IN BLOOM CONCEPT MAGDALENA GOŁĘBIOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.